Særlig køreundervisning/ kørselsforbud

Har du mistet dit kørekort inden for de første tre år, efter du første gang erhvervede førerret, så skal du aflevere dit kørekort til politiet. For at få det igen, skal du gennemføre særlig køreundervisning (8 teori- og 8 kørelektioner) og bestå teori- og praktisk prøve.

Har du fået kørselsforbud pga. spirituskørsel, narkokørsel osv. skal du i stedet for den særlige køreundervisning gennemføre et ANT-kursus.

I visse tilfælde skal både ANT-kursus og særlig køreundervisning gennemføres.

Særlig køreundervisning kan ikke påbegyndes, før der foreligger en endelig afgørelse om kørselsforbud.

Mere end
glade elever siden 2011

Forløbet

Hele pakken indeholder
– Ubegrænset teoriundervisning (mindst 8 lektioner)
– 8 kørelektioner på vej
– Leje af skolevogn til prøven
– Online teoriundervisning med tests som du kan øve på hjemmefra.
Det skal du gøre:
Når du har fået brev fra politiet hvoraf afgørelsen om kørselsforbud fremgår, kontaktet du mig og vi aftaler sammen det videre forløb.
Pris - 8.500 kr.
Ekstraomkostninger:

Stempelgebyr – 1.170 kr. betales direkte til politiet via et link du får tilsendt til din e-boks.

Ekstra kørelektioner – 650 kr. pr. stk.

Pris: 8.500 kr.

Beløbet betales i to rater, første gang efter holdstart og anden gang midt i forløbet. Evt. skyldige beløb f.eks. ekstra kørelektioner skal være betalt inden køreprøven.

Mere end
glade elever siden 2011

Klik og få svar

Hvornår må jeg begynde?

Undervisningen kan påbegyndes når du har fået endelig afgørelse om kørselsforbud.

Hvor lang tid tager det?

Undervisningen skal strække sig over mindst 8 undervisningsdage. Et almindeligt forløb tager ca. 1 måned.